אפליקציות ויישומים תרגוליים

יש כיום שפע של אפליקציות המתמקדות במיינדפולנס למי שרוצה להכיר ולתרגל. חלקן פשוטות יותר וממוקדות במתן מסגרת זמן לתרגול, אחרות עם מספר תרגולים לבחירה ואחרות עם מגוון רחב מאד של תרגולים לצד הרצאות וקטעי אודיו בנושאים שונים לפיתוח עצמי, אלו לרב תהינה בתשלום. מתוך המבחר הגדול, בחרנו לפרט אודות כמה מהאפליקציות, מתוך ההתנסות האישית.

Calm

יישומון המכיל כ-100 תרגולי מדיטציה ממוקדת לשינה, הפחתת סטרס וחרדה, ונושאים נוספים. בין השאר קטגוריה המתמקדת בהנחיות עבור מתחילים. קטעי שיחה עם אנשים מתחומים שונים במגוון נושאים כגון מוטיבציה, יעילות, יצירתיות. לצד זה גם קטעי מוזיקה מרגיעה. הנחיה על ידי תמרה לויט. בתשלום.

Headspace

יישומון המתייחס למגוון תחומים של רווחה נפשית וכולל גם תרגול יוגה, ריקוד, פעילות גופנית. עשרות סדרות של קטעי שמיעה, כל אחד באורך בין 10 ל-20 דקות, בתחומים שונים כגון הפחתת הסחות דעת, התמודדות עם עצב, אבל, פחד מטיסה, הכנה למבחן ועוד. בנוסף, ישנה התייחסות נפרדת ונרחבת להורות. קטעי שמע רבים לתרגול מדיטציה, רובם קצרים בין 3-10 דקות. אפשר לבחור בין מנחים שונים. בתשלום.

JKZ

יישומון של מדיטציות שמנחה ג'ון קבט-צין, מפתח MBSR ו'אבי המיינדפולנס במערב'. כ-20 תרגולים שונים, אורך התרגול נע בין 10ד' לבין 45ד'. 'רגעי מיינדפולנס' – אפשרות לקבל הודעות יומיות של ציטוטים או התייחסויות הנוגעות למיינדפולנס. בתשלום.

Mindfulness Practic

יישומון של קרן ריינר נוי, פסיכולוגית קלינית עם ארבעה תרגולי מדיטציה בעברית. ללא תשלום.

 

Pocket Meditation Timer

טיימר למדיטציה הכולל אפשרויות שונות לתזכורת – לקראת תרגול, בתחילה, תוך כדי ובסיום. ללא תשלום.

 

Waking Up

יישומון הכולל גם תרגול וגם חלק תיאורטי. תרגול עבור מתחילים, תרגול יומי ותרגול שמחולק לקטגוריות שונות כגון מדיטציית הליכה, מדיטציה למצבי מצוקה, מדיטציית חמלה, מדיטצייה לילדים ועוד. בחלק התיאורטי ישנן סדרות של הרצאות בנושאים שונים כגון תודעה ורגש, רצון חופשי . לצד זה ישנן שיחות עם מגוון אנשי מקצוע ומורים בנוסעים שונים. מתאימה הן למתחילים שיכולים להתחיל באופן מדורג ומותאם במיוחד לכך באתר והן למנוסים יותר. הנחיה על ידי סם האריס. 'רגעי מיינדפולנס' – אפשרות לקבל הודעות קוליות קצרצרות מדי יום.  בתשלום.

דילוג לתוכן